Review Thor: Ragnarok

Review Thor: Ragnarok

Regie: Taika Waititi

Cast: Chris Hemsworth, Tom Hiddleston, Cate Blanchett, Tessa Thompson

Duur: 130m

Jaar: 2017

Een coole nieuwe look, de verschijning van Jeff Goldblum, een Guardians of the Galaxy-sausje en The Hulk zijn slecht enkele van de vele lekkernijen die van deze derde Thor-film een van de leukste films van de hele Marvel-franchise maken. Gooi daar nog een stevige portie humor tegenaan en een zalige soundtrack en je weet dat je een onvergetelijke avond zal beleven!

We hadden nooit verwacht dat we het gingen zeggen, maar al meteen na het bekijken van de eerste teaser van Thor: Ragnarok keken we uit naar een nieuw avontuur van de dondergod. Tot voor Ragnarok leek het wonderkind van Asgard eerder een flauwe bijrol te hebben in het hele Avengers-universum. En zijn eigen films waren ook al niet veel soeps. Tot de excentrieke Nieuw-Zeelandse regisseur Taika Waititi zich met Thor bemoeide en hem omtoverde tot een kleurrijke, stijlvolle en humoristische superheld.

“Deze derde Thor-film is een van de leukste films van de hele Marvel-franchise.”

Ragnarok staat bol van de overweldigende actie, coole visuele shots en dendert stevig door op de tonen van een fantastische soundtrack. De frisse, coole, nieuwe look van Thor, Jeff Goldblum met een zalige bijrol, verschijningen van Doctor Strange en Loki, en een resem nieuwe ‘superhelden’ maken het plaatje helemaal af. Zet je schrap voor een Marvel-avontuur zoals je het nog nooit eerder zag!

Waarom kijken?

De zotste superheldenfilm van allemaal! Ragnarok is één van de meest verfrissende films van de laatste jaren en een buitenbeentje in de Marvel-franchise: kleurrijk, hilarisch, über-cool, verbluffend en spektakelrijk. Wat een metamorfose ook voor de donderdgod die met een nieuw kapsel en een frisse look één van de leukste en onvoorspelbaarste Marvel-avonturen beleeft. Shoutouts voor Cate Blanchett – haar Hela is een topslechterik –  en Jeff Goldblum, in een zalige bijrol als Grandmaster.

[videos file=”https://youtu.be/ue80QwXMRHg” width=”570″ height=”315″][/videos]